תרופות?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר לין, תודה על התשובה. בינתיים אני משתמש בתמצית של קרנברי (חמוציות) שמעלה את החומציות בשתן, ומונעת את התפתחות הדלקת בעקבות זה. זה די עוזר, את הכאבים החזקים יותר זה העביר, אומנם עדיין יש תחושה מוזרה בבטן התחתונה. יש תרופות אפקטיביות לזה? תומר.
יש לי שאלה בעלי ואנוכי מנסים להביא לעולם ילד שלישי אחרי לידתה של בתי השנייה בעלי לקה בהתקף לב וכתוצאה מכך נוטל תרופות כגון אספירין, חומצה פולית תרופה נגד לחץ דם במקביל גילו אצלו בעיה של קרישיות דם והוא מטופל ע"י קומדין ומאוזן. לפני כחצי שנה הוא סובל מפריצת דיסק חזקה ומטופל ע"י משככי כאבים (מדבקות) שאלתי האם כל הנ"ל פוגעים בזרע וגורמים לבעייה של חוסר פוריון (יש לציין שלא קיימת בעיה של אין אונות) אנא תשובתכם