ריסוק בעזרת אורוסקופיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נושא אבן של כס"מ בגביע בכלית שמאל. לפני כ - 14 שנה רוסקתי פעמיים והאבן לא יצאה. הוצע לי לעבור אורטסקופיה, במהלה גם תרוסק האבן וגם יורחב מוצא הגביע. מה סיכויי ניתוח שכזה, מה סיכוניו. מה % ההצלחה? האם יש טיפולים אלטרנטיביים? תודה
אני לא מהאוהדים של אורטרוסקופיה ובטח שלא בכליה עקב הסיבוכים הרבים האפשריים לדעתי - ריסוק חוזר - עדיף. לא אמרת את גודל האבן
תודה רבה גודל האבן כ - סמ והיא יושבת בגביע, לכן חושבים שריסוק חוזר לא יעזור. אבל אנסה כעצתך כל דבר לפני שאגש למשהוא מסוכן שנה טובה