כאב אשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 25. בעשרת הימים האחרונים יש לי כאבים קלים באשכים, אלו לא כאבים בילתי נסבלים, אבל זה בהחלט מציק. מדיי פעם הכאב קל מאוד, שאפילו קשה להרגיש אותו, ולפעמים קצת יותר. זו נמשך כבר יותר משבוע, אין לי נפיחות (אני חושב לפחות) או משהו שינוי אחר שאני יכול לראות. השאלה שלי היא, האם זה מסוכן? האם זה שכיח? נדיר? והאם זה אמור לעבור לבד? איך זה קורה? האם חייבים בהכרח ללכת לרופא? תודה!!
לקריאה נוספת והעמקה
אשכים זה מן דבר כזה - שהבדיקה הפיזית היא חשובה - ולכן אתה צריך ללכת לבדיקה של אורולוג שיתרשם