עקמת בפין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לך דוקטור.אנחנו דיברנו כבר בעבר ויש לי שאלה קטנה.גילו לי שיש לי עקמת בפין כתוצאה מסדק שהיה שם.הרופא אמר שאין תרופה לזה ופשוט צריך להמתין זמן מה עד שזה יבריא.חשוב להדגיש שהסיפור הזה נמשך כ 7 חודשים.הזיקפה שלי עכשיו היא לא כמו שהיתה לפני 7 חודשים.שאלה היא האם באמת לא צריך שום התערבות רפואית כירורגית או אולי תרופתית.
שלום רב לך דוקטור.אנחנו דיברנו כבר בעבר ויש לי שאלה קטנה.גילו לי שיש לי עקמת בפין כתוצאה מסדק שהיה שם.הרופא אמר שאין תרופה לזה ופשוט צריך להמתין זמן מה עד שזה יבריא.חשוב להדגיש שהסיפור הזה נמשך כ 7 חודשים.הזיקפה שלי עכשיו היא לא כמו שהיתה לפני 7 חודשים.שאלה היא האם באמת לא צריך שום התערבות רפואית כירורגית או אולי תרופתית.
ראה את התשובה לעיל
שלום רב לך דוקטור.אנחנו דיברנו כבר בעבר ויש לי שאלה קטנה.גילו לי שיש לי עקמת בפין כתוצאה מסדק שהיה שם.הרופא אמר שאין תרופה לזה ופשוט צריך להמתין זמן מה עד שזה יבריא.חשוב להדגיש שהסיפור הזה נמשך כ 7 חודשים.הזיקפה שלי עכשיו היא לא כמו שהיתה לפני 7 חודשים.שאלה היא האם באמת לא צריך שום התערבות רפואית כירורגית או אולי תרופתית.
ראה את התשובה לעיל
מאוד יכול להיות שכן דורש התערבות - אבל את זה כבר צריך לבדוק על ידי האורולוג