Tesa
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר לין. בעלי בן 32 (ללא ילדים) מאובחן כאזוספרמי, כרומוזומים והורמונים תקינים ומלבד נשאות של מוטציה של CF הכל תקין. לאחר ביצוע TESA בשני האשכים לא נמצאו תאי זרע כלל. 1. האם יש טעם ב-TESA נוספת? 2. האם ישנה בדיקה נוספת או תהליך נוסף שיכולים לעזור? 3. ממה יכולה לנבוע הבעיה? אנחנו צריכים להחליט תוך יומיים אם להחזיר עוברים מתרומת זרע, לכן אודה לך מאוד על תשובתך המהירה.
לקריאה נוספת והעמקה
ממה הבעייה - יש המון המון סיבות ואני לא מכיר ממש את בעלך ולא מכיר את כל הסיפור שלו. עוד TESA - אני בעד