אנא שובה דחופה לגבי מורפולוגיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר נכבד בעלי קיבל את תוצאות בדיקת הזרע הראשונה והיחידה שלו . הוא בן 33 ואני בת 32 . , הבדיקה נערכה ביום חמישי האחרון בליס-איכלוב. ראינו שהמורפולוגיה נמוכה (רק 5 אחוז) אך מצד שני יש ריכוז של 43. מיליון זרעים . האם בדיקה כזאת נחשבת נורמלית ? האם יש סיכוי להריון ספונטני ללא התערבות רפואית ? תודה עניקית. אורית ורני מצד ימין כתבתי את הטווח של המעבדה ובצד שמאל כתבתי את התוצאה. Following the who 1999 Complete liquefaction :YES Viscosity : NORMAL PH : 7.8 --------------------------------------------------- 7.6 - 8.6 Volume : 2.9 ML --------------------------------------- > 2 ml Concentration : 43.0 million/ml ------------------- > 20 million /ml Motility : 1 hr after ejaculation : 48% ---------------- >50% 4 hr after ejaculation : 44% ---------------- >40% Grade of motility (I-IV) : 1 hr after ejaculation : II III IV-------------------------- I poor 4 hr after ejaculation : II III IV------------------------- IV excellent Vitality : 1 hr after ejaculation : 82% ------------------ > 60% 4 hr after ejaculation : 78% ------------------ > 50% Normal Morphology (who 1999) : 5% ---------------- > 14% Erythrocytes : NO---------------------------------- NO/0 בתודה רבה מראש רני
הבדיקה סך הכל תקינה