וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור בעבר פניתי אליך בעקבות מראה מנוקז של שק האשכים והרגשת חום ואובחנתי על ידיך עם וריקוצלה דרגה בינונית, בזמנו אמרת לי שאם אין לי הפרעה בתפקוד המיני אין צורך לעשות בדיקת זרע, מאז נוספו לי ורידים נוספים בולטים והשק נראה מנוקז יותר. למרות שהמצב די מפריע לי(הבנתי שניתוח לא ישנה את המראה המנוקז או תחושת החום ורק משפרת את המצב פוריות לתקופה קצרה) לא שמתי לב להפרעה בתפקוד המיני בנתיים. האם כדאי בכל זאת לעבור בדיקה זרע? ואם כן איפה ניתן לבצע אותה באיזור הצפון תודה
אין קשר בין התפקוד המיני ובדיקת הזרע בכלל כדאי לעשות - ובכל מעבדת פוריות באיזור הצפון ובמרכזים הרפואיים