שאלות חשובות לדר' לין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר' לין, 1. בתשובה לשאלתי מתאריך 12/9/05, ענית שעלי לעשות תרבית זרע. רציתי לשאול מדוע עלי לעשות תרבית זרע (האם בגלל הליקוויציטים שהיו 1.2 והמקסימום הוא 1)? מאיזה רופא עלי לבקש את ההפנייה לביצוע התרבית? כיצד ניתן לפתור את הבעיה שבשלה עלי לעשות תרבית זרע? 2. ענית לי גם שרכיבה על אופניים משפיעה על איכות הזרע. אני רוכב על אופניים כ-2-3 בשבוע, במשך כשעה וחצי. באיזה מובן הרכיבה יכולה להשפיע? תודה, יותם
יכולה עקרונית - וכמובן שיש המון אנשים שרוכבים ולא קורה להם כלום תרבית זרע אתה עושה פשוט במעבדה בהפנית רופא