ערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בחור בן 34 עם דלקת כרונית בערמונית כבר 12-13 שנה. אחת לכמה שנים עובר טיפול אנטיביוטי כחודש חודשיים שמקל על התסמינים. עקב מיגרנות רבות קיבלתי כדור בשם אלטרולט 10 מג בערב. לטענת נוירולוג זה עוזר למנוע כאבי ראש ( ולא קשור לעובדה שבמינונים גבוהים יותר זה כדור לדכאון ). על הכדור כתוב בין היתר "אין להשתמש בכדור לפני התייעצות עם רופא אם סבלת בעבר מליקוי בבלוטת הערמונית" האם כדור זה יכול לפגוע לי בערמונית או להחמיר את התסמינים של דלקת כרונית בערמונית ??
לקריאה נוספת והעמקה
עניתי לך על זה נכון?