כדור וזקפה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בחור בן 31 סובל כבר כמה שנים ממיגרנות ולכן קיבלתי מנוירולוג טיפול באלטרול 25 מ"ג כל ערב שאמור לעזור למנוע כאבי ראש על ידי העלאת הסרוטינין והנוראדרנלין. מטופל כבר שבועיים. בימים האחרונים מרגיש החלשות בזקפה. הבנתי שזה עלולה להיות תופעת לוואי של התרופה. במידה וזה אכן מהתרופה האם ובמידה ואפסיק את לקיחת התרופה אזי הזקפה תחזור למצב הרגיל או שעלול להגרם נזק פרמננטי לאיכות הזקפה? תודה
התשובה שיכול להיות היא נכונה אבל לגבי הצורך בתרתופה או החלפתה - זה קשור לרופא שלך