לד"ר רן לין....
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום.... יש לי דקירות שחוזרות על עצמם מאזור הפין.... והייתי אצל אורולוג והוא אמר לי שזה כנראה חול או אבן....וקיבלתי כדורים בשם - rowatinex....ואני לוקח 3 פעמים ביום ו..בולע 2 כדורים בכל פעם.(לפי הרופא) וקיבלתי את הכדורים מיום שישי שעבר,ועדין יש לי לפעמים דקירות מאזור הפין..... מה לעשות??????אני כבר מוטרד מזה.
תרבית שתן ותרבית מהשופכהעשית?
תרבית שתן עשיתי זה מה שהרופאת משפחה אמרה לי....ותרבית מהשופכה מה זה?.... כי יש מצב שלא עשיתי. האם כדי לבקש הפניה למיון??.... או שזאת כנראה אבן בכל זאת וצריך להסירה בניתוח..?