נפיחות בצד ימין ליד האשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בזמן האחרון חוויתי כאבים משהו אפילו כמו הרגשה של שריר מכווץ ממש בתוך שק האשכים.. מימין לאשך הימני נוצרה נפיחות ככה שאני מבדיל בין האשך הימני והשמאלי אך הגודש עצמו הוא יותר גדול משניהם וממש חזק. אני יכול ללחוץ על הנפיחות..אבל זה לא כואב. אין לי מושג מה זה באמת..דבר נוסף זה לפעמים במאמץ או אפילו ללא מאמץ ישנם כאבים באזור אבל לא כאלה שגורמים לי לליקוי בהליכה או בחיי היום יום. בתודה על התשובה
כל מה שקשור לאשכים - אני אומר לגשת מייד ולהיבדק ולא לשאול שאלות דרך האינטרנט