בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, הייתי אצל אורולוג והוא גילה כי יש לי ורוקציל. עשיתי אולטרה סאונד - הכל נמצא תקין פרט להרחבה קטנה ולא משמעותית של וריד. כמו כן עשיתי בדיקת זרע : צמיגות:3++ התנזלות:תקינה נפח:3 PH:7.6 ריכוז : 55X10^6 תנועה 63 סוג תנועה:פרוגרסיבית 58 slaggish 5 לויקוצטים : 0 אגלוטינציה : שלילית total motile count : 105 X 10"6 swim up : 30 X 10"6 Kruger : תאים תקינים 8 פתולוגית ראש : 87 פתולוגית זנב :5 אבחנה : Mild Terazoosparmia לפי המחקרים שלי באינטרנט , לוריקוציל אין משמעות לאבחנה בבדיקת הזרע. אני בן 24 . האם אני צריך להיות מודאג (מה בדיוק לא בסדר)? מה משמעות התוצאות לגבי פריון ? האם זה נפוץ? יש לזה תרופה? האם יש צורך לטפל בזה עכשיו או אחרי חתונה ( אולי בעוד כמה שנים) ? האם זה יכול להיות יותר גרוע אם לא מטפלים עכשיו? יכול להיות שזה יעבור מעצמו? האם בדיקת זרע שנייה יכולה להראות תוצאות תקינות (למרות הראשונה) ? אודה לתשובתך .
הבדיקה שלך מצויינת אתה יכול להכניס בחורה להיריון רק מהסתכלות דרך העיניים השאר ממש לא חשוב