ורציקולה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר לין בעקבות כאב פתאומי מתמשך באשכים נשלחתי לUS. שם התגלה שהכל תקין ללא תהליכים וללא נוזל אך הודגם וריקצולה משמאל במידה קלה עם הרחבה של הורידים עד 2.2 מ"מ רוחב וללא אי ספיקת מסתמי הורידים בבדיקת דופלר. שאלתי היא מה זה אומר? האם 2.2 מ"מ זה חריגה גדולה ? מה הרוחב הטבעי? האם מזה נובעים הכאבים ? אם כן למה הכאבים התחילו דווקא עכשיו? (עד היום לא סבלתי מכאבים כלל) . הוריקצולה משמאל והכאבים באשך הימני מה זה אומר? ושאלה אחרונה מה עושים כדי שהכאב יעבור?
שכחתי לציין שאני בן 26