תותב ע"י ניסנקורן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאדם הסובל מערמונית מוגדלת ואינו יכול לעבור טיפול בהרדמה, הומלץ לעשות תותב של ניסנקורן - האם השיטה מוכרת? האם היא מומלצת? האם יש סכנה לסיבוכים? האם ישנן עוד שיטות לפתרון במצב זה? תודה
מוכרת מומלצת- תלוי למי למה ומתי ולכמה זמן סיבוכים - כמובן שישנם כמו לכל דבר
מדובר על אדם בן 80 עם הגדלת ערמונית (ללא סרטן) ואי ריקון מלא של השלפוחית. נמצא כעת עם קטטר וניסיון גמילה מקטטר לא הצליחה באופן מלא. מטופל תרותית מזה מס' שבועות בלבד. התותב הוצע כפתרון קבוע במקום ניתוח שלא מומלץ עקב בעית לב שלא מאפשרת הרדמה. האם ניתן להוציא את התותב אם יתאפשר לעשות ניתוח בעתיד? האם יש פתרונות נוספים שלא מצריכים הרדמה?
לאבא שלי היתה בעיה דומה ואנו עברנו טיפול היפרטרמיה חד פעמי במשך 45 דקות ואחרי חודש וחצי הוא ללא קטטר. כבר עברה חצי שנה והוא מרגיש מצויין.