הפרשה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר רן במס' הימים האחרונים שורף לי בעת ההשתנה.חשוב לציין שאם אני שותה הרבה אז לא לאורך כל ההשתנה אלא רק בסוף ואם מס' שעות לא שתיתי שורף לי לכל האורך. חוץ מזה האיבר משאיר כתמים של הפרשה צהבהבה אבקתית בתחתונים.באופן כללי שאני לוחץ עליו טיפה הוא כואב מה גם שאם אני לוחץ בכיפה אני רואה נוזל לבן שמופרש. א.לפני שש שנים עברתי ניתוח "נס-ביט" האם זה קשור? ב.אם אלו אבנים מה עלי לעשות?
נשמע יותר כמו זיהום שחטפת לכן יש צורך בביצוע משטח מההפרשה הנ"ל - וכן תרבית ותרבית שתן וכן מספר בדיקות דם