שאלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום אני בן 28 ובתקופה האחרונה יש לי כאבים בבטן התחתונה (באיזור השלפוחית) בעיקר לאחר הטלת שתן, תחושת חולשה לאחר הטלת שתן, כמו כן תמיד יש קצף בשתן עברתי בדיקת דם, שתן, אולטרא סאונד כליות ודרכי שתן, מסאז ערמונית וכן בדיקת PSA וכולן היו תקינות. איזה עוד בדיקות אתה ממליץ לבצע? האם יש לך השערה במה מדובר? רק אציין שלפני כארבעה חודשים הייתה לי דלקת באשך. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
תרבית שתן וזרע?
אני לא יודע מה תרבית שתן, אבל בדיקת שתן כללית ובדיקת שתן סטרילית עשו והיה תקין. תרבית זרע לא בוצעה.