טיפטוף לאחר השתנה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 67 , ערמונית אסימטרית מוגדלת בינוני , PSA תקין 1.0 , בייופסיה תקינה, אני מקבל OMNIC אחד ביום בערב, מתעורר בלילה להשתנה לפעמים פעם אחת (1) . מאז שאני מקבל את ה-OMNIC יש שיפור מה בזרם השתן, אבל בגמר ההשתנה ישנו טיפטוף שתן מתמשך דבר שמטריד מאד, שאלתי: האם כדאי לבקש מהאורולוג (בקופ"ח) לעבור לתרופה AVODART והאם יש סכוי שתרופה זאת תשפר את המצב.? תודה רבה
אתה יכול להוסיךף אוודרט ולאחר מספר חודשים לנסות ולהפסיק את האומניק לא ברור לי למה על PSA 1 עברת ביופסיה בכלל