אבן גדולה בכליה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
א.ג.נ, יש לי אבן יציקה וגדולה בכליה שמאל עם הרחבת המערכת המאספת הכלייתית (לפי תאור בדיקת CT), בחודשיים האחרונים עברתי פעמיים טיפולים עם אנטיביאוטיקה בגלל הזיהום שנמצא בתוך האבן (לפי הסבר הרופא), קיבלתי הפנייה למרפאות חוץ לריסוק האבן. מאוד מבקשת לדעת למה אני צריכה לצפות מהטיפול? האם טיפול -לייזר לא יצליח: לכמה זמן אני יאלץ להיעלם מעבודה (הערכה) לפי טיפול אחר ומה המשמעות של טיפול השני?? בתודה מראש ובכבוד רב
סביר ששום דבר לא יצלח כולל ריסוק אלא ריסוק' בשיטת PCNL לכן תבררי על מה את הולכת כמו כן - הזיהום לא יעבור עד שהאבן לא תצא צריכים לזכור - מאוד יכול להיות שהאבן מזוהמת מאוד - ואז יכול להיות סיבוך של זיהום אחרי הפעולה