אי פיריון- מה עושים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, יש לנו ילד בן 3. בעקבות ניסיונות רבים וארוכים להרות בשנית, החלנו בתהליך הבדיקות והתגלתה אצל בעלי ירידה בכל מדדי הזרע. היינו אצל אורולוג שהסביר שלבעלי רקמה ורידית העוטפת את האשך השמאלי מחממת את הזרעים ופוגמת בהם. הוא המליץ על ניתוח. שאלותי: האם אפשר להמנע מניתוח ולהשיג הריון בדרך אחרת, או שאם לא ינתחו עלולות להיווצר בעיות נוספות חוץ מאי הפיריון.? מה סכנותיו של ניתוח כזה, כיצד הוא מתבצע? האם תוצאות הניתוח מובטחות לרוב? כמה זמן לוקח לגוף לייצר שוב זרעים שביכולתם לעבר? האם לחכות לניתוח או לנסות במקביל להרות דרך השבחה והזרעה או הריון חוץ גופי? האם במצבו בכלל ניתו למצוא זרעים טובים? מה עושים? תודה מראש נועה
שאלה מקדימה - מה אמר הרופא שהיציע את הניתוח לכל השאלות האלה?