בדיקת זרע לא טובה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, קיבלתי בדיקת זרע עם נתוצאות הבאות: נפח 0.4 מ"ל PH - 8 ריכוז תאי זרע - 0.15*10,000,000 תנועתיות - 0% כשבבדיקה נכתב מצב של severe OTA syndrome מה אומרת הבדיקה? מה ניתן לעשות על מנת שנוכל להכנס להריון? תודה רבה, דוד
בדיקה באמת נמוכה הייתי חוזר עליה אם יוצא אותה תשובה - ההמשך הוא בדרך של השבחה - והחדרת הזרע אל הרחם או אפילו הפרייה - במקרה והתנועתיות ממש נמוכה - אז מוותרים עליה ומחדירים את הזרעים לביצית וזה יש לך מספיק