ציסטוסקופיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום בן 32, אני אמור לעבור ציסטוסקופיה מחר. יכול להיות שהאורולוג יבקש לגרד רקמה משלפוחית השתן. 1. האם במקרה זה משתמשים בציסטוסקופ קשיח 2. האם עושים הרדמה/אלחוש 3. מה הסיכוי לגרימת נזק בבדיקה מסוג זה (ציסטוסקופיה + לקיחת רקמה לביופסיה) אודה לך על תשובה מהירה אני בלחץ רב מהבדיקה
לא יודע מה סיכם ואמר לך הרופא שהוא הולך לעשות אם הוא הולך לבצע כריתה כי יש לו חשד מעבר לסביר אז - הוא יעשה את זה בציסטוסקופ קשיח ובהרדמה איזורית
תודה עבור תשובתך המהירה אבל עודני מאוד לחוץ. מה לגבי הסיכונים בבדיקה