היפוספאדיאס - תיקון
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. בני בן 9 חודשים, נולד עם היפוספאדיאס ברמה קל-בינוני. לפני כשבועיים וחצי נותח (ברוך השם הניתוח עבר בהצלחה - דבר שממנו לא פחות פחדתי). לפני כמה ימים בעלי ואני שמנו לב שהשתן יוצא משני חורים: המקורי שהיה אמור להסגר והמתוקן - שאגב, ממנו יוצא זרם טוב. אני רק מניחה שנצטרך לעבור תיקון, מה שמאוד קיוותי שלא יקרה. קצת קשה לי עם העובדה שצריך לעבור את כל זה מחדש ( הפחד מהניתוח, הכאבים שלו, החתלה כפולה וכד'). שאלתי היא במה כרוך באמת התיקון? האם זו אותה פרוצדורה או שונה? אשמח לקבל תשובה בהקדם. תודה.
על פי התיאור שניתן - הניתוח - לא עבר בהצלחה אלא בסיבוך את הסיבוך - צריך לתקן ונקווה שהוא - יעבור בהצלחה