הרטבה במיטה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי דר', ברצוני לשאול שאלה: אני בן 24 ועדיין מרטיב במיטה, מידי פעם, בלילות, דבר הגורם לי מבוכה רבה ליד חברתי לחיים. כמו כן, בצבא שחררו אותי עקב בעיה זאת. בילדותי סבלתי מזה המון וטופלתי. הדבר קורה בתדירות יותר נמוכה, אך עדיין קורה. מה עלי לעשות?
הייתימבצע בדיקות די מקיפות נוירולוגיות - ובוחן את הבדיקות הקודמות שעשו לך בילדותאיזה טיפול תרופתי אתה לוקח?
שלום אופיר. גם אני סבלתי מבעיית ההרטבה עד גיל מאוחר יחסית,13, ותדירות ההרטבה הלכה וירדה. הרופאה שלי המליצה על תרסיס לאף בשם "מינרין". לטענתה,אם תשתמש בזה יום-יום,במשך חצי שנה,לא תרטיב במהלך השימוש,ואף לא אחריו. אני הפסקתי להרטיב לגמרי כבר אחרי חודשיים של שימוש רצוף. בהצלחה.
לאופיר. כדאי שתנסה את מוצרי הספיגה של אולטראלייף. http://www.ultralife.co.il/ כל טוב.