פרמטר בבדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ד"ר ! ברצוני לקבל הסבר על הפרמטר הבא בבדיקת זרע: מה זה אומר צורות פתולוגיות באחוזים: כללי - 70% (ראש 37% זנב3% צוואר 30%) זה אומר שיש 70% לא תקינים ומתוכם מפרטים את הצורה הלא מלאה שנצפתה? לדוגמא 37% עם רק ראש ו3% עם רק זנב ו30% עם רק צוואר? ז"א ש30% כן תקינים בצורתם המלאה דהיינו:ראש,זנב וצוואר?
לא ברור ממה שאתה כותב. אבל גם 70% פתולוגיים זה לא נורא לפי שיטות מסויימות - מספיק רק 12 % השאלה באיזה שיטה זה
לפי שיטת קרוגר אני יודע שדי ב-14% צורות תקינות לבדיקה המוגדרת תקינה. כמה צריך בשיטת מקלר?