שאלה על אשכים קטנים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ! יש לי וריקוצלה בדרגה 2-3 משמאל אך אשך ימין הוא קטן יותר כמעט פי 2. כיצד זה ייתכן מה יכולות להיות הסיבות לכך? תודה.
יכול להיות שמה שאתה ממשש משמאל זה לא רק האשך בכל מקרה רופא צריך לבדוק את העניין ולזהות את התופעה
אורולוג בדק אותי כמה פעמים ואבחן וריקוצלה משמאל גם בשתי בדיקות אולטרסאונד יש וריקוצלה משמאל ובאחת מהן רשום אשך אחד קטן מהשני. אך מה שאני לא מבין כאן שגם אני לא העלתי זאת לרופא מדוע רואים בעין שאשך ימין קטן יותר כשהוריקוצלה היא בכלל משמאל.ורואים ממש חתיכת וריד בולט שם!
הוריקוצלה לא קשורה לאדך - אלה כלי הדם מסביבו לכן להפך - האשך יכול אפילו להיות יותר קטן עקב דחיקה שלו בגדילת כלי הדם - וחוסר ההתפתחות שלו