שלפוחית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 33 בחודשיים שלושה האחרונים, לקראת יציאות שהן יותר קשות יש לי כאבים די חזקים בשלפוחית השתן. בעקרון יש לי כל בוקר יציאה סדירה אפילו די רכה. ונניח פעם בשבוע יציאה קצת יותר קשה אבל לא קשה מאוד. אין לי עצירות. עם זאת בימים שבהן היציאה קצת יותר קשה יש לי עד היציאה כאב חזק בשלפוחית שמוקל עם היציאה ולפעמים נמשך עוד קצת זמן אחר כך. הכאב במרכז השלפוחית וחזק. האם יש הסבר לתופעה? עשיתי בדיקת שתן שיצאה תקינה. מה דעתך?
איזה בדיקת שתן עשית? תרבית? איך הזרם? האם ישנה שארית באולטרסאונד?
תודה בהמשך לשאלותיך הזרם תקין תרבית ובדיקת שתן היו תקינים לא ביצעתי אולטרא סאונד האם זה מעיד על בעיה בשלפוחית או אולי בערמונית? הכאב בשלפוחית מופיע לפני יציאה