עקמת פין ו\או פירוניה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , הייתי אצל אורולוג והוא איבחן אצלי עקמת פין (עי" צילום שהראיתי לו) ובנוסף ע"י מישוש איבר המין שלי בנקודה מסויימת בה מאוד כאב לי . הוא אמר שיש לי שם קשיחות שנובעת ממחלה כנראה ורשם לי ויטמין E ל 4 חודשים . הוא אמר שאחזור אליו אחרי 4 חודשים ואז נראה אם צריך לנתח ... ראשית אודה אם ניתן לקבל יותר פרטים על מחלה זו , שנית אני רוצה לדעת מהוא הניתוח הזה , האם יש בו סיכונים ומהם .. ואיפה הכי כדאי לעשות אותו . תודה רבה !!!
בן כמה אתה? פירוני לא יכוולה להיות בגילאים צעירים בכל אופן אני מפנה אותך ללינק שאני מעביר לך הניתךוח הוא מאוד פשוט - אבל לא נוגע במחלה עצמה באמת מתחילים בטיפול בויטמינים האלה - אבל בכמות גדולה ביותר - 800 יחידות ליום http://kidney.niddk.nih.gov/kudiseases/pubs/peyronie