תרבית זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר לין שלום, עשיתי תרבית זרג ויצאו התוצאות הבאות. האם ייתכן שחיידק שכזה נמצא בזרע? מה הטיפול המומלץ? SPERM CULTURE STAPHYLOCOCCUS EPIDERMIDIS 0.00 MIC SENSITIVITY AUGMENTIN DERIVED R AZITHROMYCIN DERIVED R CHLORAMPHENICOL=8 R FUSIDIC ACID 2 S GENTAMYCIN =8 R PENICILLIN G 0.25 R RIFAMPIN =16 R BACTERIOLOGY : הערה למחלקה +SPERM.MICROSCOPY-EPITHELLIAL CELLS ++. LEUKOCYTES 0-1,BACTERIA +++,CANDIDA תודה, משה
לא הייתי עושה כלום אלא חוזר על הבדיקה - ומנסה לשמור על ניקיון בעת לקיחת הבדיקה