כאבים באשך שמאל
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,לפני כשלושה שבועות הרגשתי כאבים באשך שמאל,דחיתי קצת את הפנייה לרופא כי חשבתי שזה יעבור אך מכיוון שזה לא עבר פניתי לרופא שנתן לי כדורים לא זוכר את שמם הם היו בצבע אדום ועגולים הם עזרו אך כשהפסקתי להשתמש בהם הכאבים חזרו,וחזרתי לרופא הוא נתן לי כדורי אופלודקס ואמר שאם זה לא יעזור אני אצטרך לעבור בדיקה של לקיחת תרבית,הכאבים כבר שבועיים ויותר משפיעים על הבטן התחתונה שבה אני גם מרגיש כאב,האם הבעיה עלולה לפגוע בפוריות והאם עליי לחכות לפגישה לרופא או שעליי לגשת למיון ולטפל בבעיה כמה שיותר דחוף? תודה מראש אני
אולי יעזור לי שאני אדע בבירור איזה טיפול קיבלת?