שאלה חשובה לגבי סיכויי הצלחה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר לין שלום אני בן 28 ,עברתי לאחרונה ניתוח להסרת / הורדת וריקוצלה האם זה יפתור את בעיית החוסר זרע ? ותוך כמה זמן ?. ואם כן האם יהיה אפשר להכנס להריון באופן נורמלי ללא IVF / או בכל זאת נצתרך לעשות IVF. - בדיקת Y דלישיין תקין - קריוטיחפ אין עדיין תשובה אך נאמר כי זה לא כל כך חשוב תודה רבה על תשובתך . ( - :
חצי שנה זה כדי לבצע בדיקת ספרמטוגרם לראות הטבה ובכל מקרה יכול להיות שתוך כדי קיום יחסים נורמליים במהלך החצי שנה תהיה קליטת הריון נורמלית
נוסחת מעבדה,XY, 46 קריוטיפ זכרי תקין ספירות ואנליזות 17 קריוטיפים 3 סה"כ 20 מה זה אומר ?? תודה רבה על כל התשובות