התעבות כליה ע"ש ברטין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רופא נכבד, בתוצאות אולטראסאונד על כליות קיבלתי תשובה שיש התעבות פרנכימלית שיכולה להתאים לעמודה ע"ש ברטין בכלייה השמאלית. כעבור שלושה חודשים ביצעתי שוב בדיקת אולטראסאונד עם תוצאה זהה בלי שינוי בתמונה התת קולית בהשוואה לבדיקה הקודמת. אני בת 47, אין לי תלונות על תפקיד הכליות ובדיקות דם שתן תקינות. לפני 6 שנים אולטראסאונד הראה כליות תקינות וזהות בגודל. האם יתכן שכליה יכולה לשנות צורתה בגיל מבוגר והאם יש לי ממה לדאוג? בתודה מראש.
כדי להיות בטוח במאה אחוזים אפשר לבצע CT בכל מקרה הצורה הזו היא תקינה