צריבה איומה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בן 30 . לפני שבועיים החלו אצלי מיחושים באשכים ובאיבר המין. פניתי לאורולוג וקיבלתי אופלדקס ל 10 ימים. היום לאחר 9 ימי טיפול אין לי בכלל שיפור ואני מרגיש שהצריבה באיבר המין מתעצמת . תרבית השתן תקינה לגמרי ואני מרגיש שיש לי מעט הפרשות מאיבר המין אבל אני לא רואה אותן בעין אולי זו רק הרגשה. הצריבה מופיעה ונעלמת כשאני עומד היא חלשה יותר. לא שורף לי יותר כאשר אני מתפנה בשרותים גם אם אני שותה הרבה אין הקלה. רק הרגשה של צריבה לאורך כל איבר המין ובעיקר בקצה העליון. להמלצתך אודה
לאחר הפסקת האופלודקס - חכה מספר ימים ואז תלך לרופא שלך ותבצע את מבדק 4 הכוסות - הוא כבר ידע מה זה