שאלה בקשר לתוצאות בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בבדיקה שערכתי נמצאו הנתונים הבאים (3 ימי התנזרות) ריכוז 2 מיליון למ"ל 100% Abnormal עם סימון על Amorphous ו Round head שאר הנתונים תקינים לחלוטין האם יתכן שזו תוצאה חד פעמית? (ביצעתי שוב (פעמיים) את הבדיקה לאחר 3 ימים ו 6 ימים התנזרות ואני מחכה לתוצאות) האם תתכן תוצאה של 100% בבדיקה מידגמית? אני מניח שאם התוצאות נשארות כך בבדיקות נוספות הסיכוי להכנס להריון בדרך רגילה אפסי - האם לתוצאות יש השפעה על דרכים אחרות כגון הפריה? טיפולים לזרע? האם תוצאות כאלו משליכות על מטען גנטי? תודה
תודה