בולבול נוטה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. במזל טוב נולד לנו בן בריא וחמוד. בגיל שבועיים בטיפת חלב אמרו לאשתי שהבולבול של בננו נוטה לצידו יותר מהנורמלי ושצריך להיות במעקב, ואולי מאוחר יותר לעבור אפילו ניתוח. אם מישהוא יוכל להסביר במה דברים אמורים. האם יש סיבה לחשוש? תודה זיו
מה בוער לדעת - תנו לילד לגדול ולהגיע לבגרות ואז נראה את הזקפה שלו ונראה אם זה בכלל מפריע
שלום רב. לא היה בוער לנו לדעת אם לא היו מסבים את צומת ליבנו בטיפת חלב. כך עלו השאלות האם צריך לראות מומחה או שנראה בגיל שנתיים ואולי ( אני לא יודע) יהיה מאוחר מדי. תודה זיו