אני צריך בבקשה תשובה...
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בן 16 ואיבחנתי ליד אחד האשכים ב"כדור" כזה עגול והלכתי בעצם לאורולוג והוא אמר לי שהכל בסדר איתי ושאני צריך לעשות בדיקת אולטרא סאונד: עכשיו הוא אמר שיש שני אפשריות אפשרות אחד ש"הכדור" הזה ליד האשך יעלם אצלי בעצם לבד זאת אומרת עניין של זמן ומצד שני הוא אמר לי שמה שיש אצלי ליד האשך זה כתוצאה מיחסי מין ומה שיהיה צריך לעשות זה בעצם להעלים איכשהו ת'דבר הזה עכשיו רציתי פשוט לגלות אם כשהוא התכוון ליחסי מין הוא גם התכוון לאוננות כי יחסי מין עצמם עוד לא קיימת לכן אני רוצה לדעת אם זה הכוונה גם לאוננות??!!
לקריאה נוספת והעמקה
ראה את התשובה לעיל