בדיקת שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני מס ימים אבי עשה בדיקת שתן והתשובה שקיבל היא ניטריטים - חיובי וארתרוציטים 10 לויקוציטים שלילי. הרופא נהמטפל טען שזה לא דלקת, לדבריו נוכחות ניטריטים היא עקב כךך שהמבחנה אולי שכבה זמן רב והחיידקים מקורם באוויר הדבר נראה לי תמוה , מכיוון שבבדיקות שנים לפני כן לא הופיעו כלל ניטריטים לטענתו אי נוכחות לויקוציטים מוכיחה שזה לא דלקת. מה דעתכם?
מה שהכי חשוב - זה תרבית שתן ולא שתן לכללית כל השאר זה די חארטה - ואנחנו לא כל כך מתייחסים לזה
מה פירוש המילה "חארטה" ?