בדיקת איידס
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי בדיקת איידס בקופת חולים ולאחר חודש וחצי הרופא אמר לי שצריך לחזור על הבדיקה מכיוון שהדם במבחנה לא היה בסדר אני לא יודע אני בלחץ כואב לי החזה אני חושב שאני לא יחזור לרופא הזה יותר ולא רוצה לעשות בדיקה חוזרת מעדיף לא לדעת אחרת אני לא יודע מה יהיה איתי
לקריאה נוספת והעמקה
אם אתה ממש בלחץ - אל תחכה ואל תלך לרופא הזה אלא צלך לאחד המרפאות של משרד הבריאות בחיפה ותצל אביב - שמה זה אנונימי לחלוטין ממש
אם אתה ממש בלחץ - אל תחכה ואל תלך לרופא הזה אלא צלך לאחד המרפאות של משרד הבריאות בחיפה ותצל אביב - שמה זה אנונימי לחלוטין ממש