גידול באשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי אשכים רגילים וכמין עוד אשך יותר גדול מהם (האשכים שלי די קטנים) הנמצא בצד שמאל למעלה של שק האשכים. האם תוכל לומר לי מה זה ואיך ניתן לטפל בזה? תודה
צריך לבדוק ולראות על מה אתה מדבר אשכים קטנים או - אפילו באמת קטנים אשכים קטנים הם בגודל של אפונה או שעועית - וא צריך לברר את הנושא מבחינה גנטית . כל השאר -= יכול להיות בגדר הנורמה
שלום, בעוד כיומיים אני עתיד לעבור ניתוח באשכים (הסרת אשך ימין) עקב גידול. האם ניתן להביא ילדים עם אשך אחד? האם תהיה פגיעה בתפקוד המיני? אילו טיפולים כימוטרפיים עוברים וכיצד מבצעים אותם?