לכל הגברים עם בעיית זרע...
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבעלי יש בעיית זרע די חמורה, ספירה נמוכה 3-4 מיליון ומורפולוגיה נמוכה 3-4% תקינים. עברנו טיפולים במשך שנה וחצי- 3 הזרעות, 4 פעמים הפריה חוץ גופית ופעמיים החזרה של מוקפאים- ללא הצלחה. בסוף נכנסתי להריון באופן טבעי. (לא מצאנו את הגורם לבעיה ולכן גם לא טיפלנו בזרע, חוץ מ-ivf איקסי). ההמלצה שלי היא לא להתייאש, לבדוק ביוץ כל חודש (כשאין טיפול) ולנסות עד שבסוף מצליחים. לקח לנו שנתיים, המון זמן, אבל זה בסוף הצליח בדרך הקלה. צריך הרבה סבלנות והתמדה ואולי גם קצת מזל. בהצלחה לכולם.