האם ניתן לשפר את איכות הזרע ?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ואשתי מנסים קרוב לשנה וחצי להביא ילדים לפני חצי שנה התחלנו בטיפול פוריות ולי יש בעיה הזרע שלי חלש הוא נע לפני השבחה בין 10000-15000 וכמות קטנה של זרע בין 2-3 סיסי אבל התנועה לפי הרופאה היא תקינה .רצוי לציין שיש לי ילדה שהצלחנו להביא אותה לעולם בדרך הטבעית לאחר ניסיון של חודשיים. אנו ביצענו 4 הפריות (הזרקה) וללא תוצאה שתי שאלות ? 1.האם ניתן לשפר את איכות הזרע או בדרך טיבעית(אמרו לי לאכול אגוזים) או בדרך של תרופה כלשהי? 2.האם יש סתתיסטיקה על כמות ניסיונות להצלחה ? הרופה טוען שזה לא הרבה ניסיונות והוא ממליץ להמשיך רק עוד פעמיים שלוש
המספרים שמסרת לי לא מסתדרים לי בכלל. טעות?