דם בשפיכה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ביחסי עם אשתי כאשר שפכתי יצא לי הרבה דם עם השפיכה, זה קרה לי פעם בעבר לפני כ- שנתיים וחצי אבל לא בכמות כזו. היו פה ושם כאבים באשך השמאלי ושרף לי כאשר שפכתי. מה זה יכול להיות ? ואם זה דחוף שאלך לבדוק את זה במיידי, אצלי לילה כרגע במיאמי והדבר היחידי כרגע שאני יכול לעשות, זה ללכת לבית חולים ? תודה מראש
לא לא הייתי הולך לשום מקום ושום דבר דחוף כל מה שאתה צריך לעשות זה מנוחה מסקס במשך יומיים שלושה - ואחר כך לראות מה העניינים וסביר שיהיו רק קרישי דם קטנים
ד"ר שלום, תודה רבה, הרגעתה אותי, הדבר היחיד שאני כרגע מרגיש זה קצת כאבים באשכים,כאב קל מאד. תודה מראש