בדיקת ct לכליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת אולטראסוונד התגלו אצלי גידולים בשתי הכליות הרופא אמר שלדעתו הם לא סרטניים אך כדי לבדוק ב ct ,הבדיקה מתבצעת עם הזרקת יוד לוריד, לפני מס' שנים דיאטיקאית נתנה לי כדורי אצות ים לדיאטה ואני פרחתי בכל הגוף מהם , אז היא אמרה שכנראה אני אלרגית ליוד....עד עכשיו לא קרה לי כלום מדגים שאכלתי ואפילו פירות ים... ברצוני לדעת האם אפשר לבדוק גידולים בכליות ללא הזרקת יוד ct והאם אפשר לבדוק בדרך מסויימת את רמת האלרגיה שלי ליוד תודה מראש מירי
לקריאה נוספת והעמקה
אפשר לבצע את הבדיקה יחד עם סטרואידים לפניה אפשר לבצע אותה עם גוודוליניום - או לבצע בדיקת MRI