?לבעלי יש FSH גבוה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור , שאלתי אותך לפניי כשבועיים על תוצאות בדיקה של בעלי(שנעשה בעקבות זה שלא נמצאו תאי זרע) אך התוצאות היו חלקיות ,ועכשיו יש תוצאות סופיות: Prolactine=233 LH - Luteinizing Hormone=9.1 FSH=37.3* Testosterone Total=21.1 Testosterone total Ichil=6.26 Testosterone Bioavailable1.16 Testosterone%=18.5 בבדיקת זרע חוזרת אותם תוצאות - לא נמצאו תאים מטורים(צמיגות תקינה,חומציות =7.1 , נפח במ"ל=6) מה אתה יכול להגיד לפי התוצאות האלה?האם יש פיתרון? ושאלת האם נבדקו האדרנלים? אני מבינה מהתוצאות שלא,אנחנו צריכים לבקש את הבדיקה הזאת? תודה.
לגבי הדרנלים כן ולגבי הטיפול גם כן - ומי שמטפל אלו הם רופאי הפריון הנשים