השתנת יתר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני מקווה שזה הפורום הנכון לשאול את שאלתי...:) בעקבות בעיות בבטן, נאמר לי שאני צריך לשתות יותר, מה שלא עשיתי עד עכשיו. אלא שעכשיו, כשאני שותה הרבה מים במשך היום, אני גם משתין המון, לפעמים פעם בשעה אני הולך לשירותים (לפעמים יותר) והדבר די מציק. רציתי לשאול אם הסיבה להשתנת היתר היא שהשלפוחית לא רגילה לכמות כזאת של מים והיא תתאים את עצמה ככל שהזמן יעבור או שזה משהו קבוע והיא פשוט קטנה מדי או התכווצה במשך השנים? אגב, עשיתי בדיקות ואין לי בעיה כלשהי באיזור. תודה.
איזה בדיקות עשית?
עשיתי בדיקת שתן ואולטראסאונד... יש עוד בדיקות? :(