תוצאות בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 23.5 לפני כחצי שנה גילו אצלי ווריקוצלה בדרגה 2-3 ובגלל זה הרופא שלח אותי לבצע בדיקת זרע (כי הוא אמר שווריקוצלה יכולה לפגוע בפוריות של האדם). להלן תוצאות של הבדיקה: תוצאות 1 צבע: אפור 2 זמן התנזלות : 20 3 נפח: 2 4 PH - 5 ריכוז(6^10) : 110 6 מס זרעונים כללי( 6^10): 220 7 תנועה(%) : 50 א.תנועה טובה (%) : 34 ב.ת.בינוונית(%) : 10 ג.ת.איטית (%) : 6 צורות פתולוגיות (%) : 40 א.ראש(%) : 18 ב.איזור ביינים(%) : 21 ג.זנב(%) : 1 זרע לאחר הכנה -ISOLATE 95/47.5% שאלתי היא האם הבדיקה היא תקינה לחלוטין או שיש משהו לא בסדר וישנו חשש לפגיעה בפוריות? ומה זה זמן התנזלות אצלי 20 דקות שאמור להיות תוך 40 דקות?
סך הכל של הזרעים שלך הוא המון זו אולי חלק מהבעיות שלהן - הצפיפות שמשפיעה על דברים אחרים אבל - יש לך המון המון המון זרעים טובים ובריאים
לא הבנתי ממש תתשובה..... האם התשובות שלי הם תקינות או לא? והאם יש בעיה אם זה שיש יותר מדי זרעונים?