חיידק קולי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר כ- 3 חודשים בהם טופלתי באנטיביוטיקה נפתרתי סוף סוף מהחיידק קולי שנמצא בבדיקת שתן. רופאת המשפחה המליצה לי להמשיך עוד שלושה חודשים בטיפול מונע באנטיביוטיקה פורדנטינה 1 כדור ליום. מכיוון שאני לוקחת כבר תקופה כל כך ארוכה אנטיביוטיקה רציתי לשאול אם כדאי לי במקום אנטיביוטיקה לקחת כמוסות של חמוציות או משהו אחר מחמוציות שאומרים שעוזר נגד חיידק זה. אם כאן מה מומלץ לקחת ובאיזה מינון? תודה
חמוציות זה מצויין - ואנחנו מוספים באמת לעוד מספר חודשים אנטיביוטקיה שאותה עליך לקחת רק אחרי מגע מיני ולא כל יום. בנוסף כמובן שמירה לע ניקיון ושתיה מרובה