גוש באשך השמאלי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום, אני חייל בן 21,רווק, זה כ-2.5 יש לי גוש באשך השמאלי, כאמור לא בדקתי אותו שנתיים, לפני כ4 חודש ניגשתי לרופאת היחידה שביצעה בדיקה פיזיולוגית - ללא ממצאים. כאמור מדובר בגוש שנמצא בחלק העליון של האשך וגם בחלק הפנימי. דבר נוסף - כבר כשבוע ימים יש כאבים קלים יחסית באת נגיעה באותו אשך. 1. מה זה יכול להיות? 2. איך זה יכול להיות שהרופאה לא גילתה זאת בבדיקה הפיזיולוגית? 3. מה לעשות עכשיו? לגשת שוב ולהבדק שוב? (כמובן, עדיין מדובר בתהליך צבאי - רופאת יחידה ורק אחרי חודש בערך רופא מומחה. כמו כן שוב פעם לעבור בדיקה על ידי אותה רופאה - לא נעים.) או שלהמתין לשחרור הבא והמתקרב בסוך אוקטובר? בתודה מראש, יגאל.
אתה תמיד יכול לבקש להיבדק שוב ואצל רופא אחר - אפילו בצבא. אבל מה? אם הגוש הזה לא השתנה שנתיים - אתה יכול להיות יותר מרגוע לחלוטין