פיענוח בדיקה CT.
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי בדיקת CT מכיוון שהרגשתי מין גושים מסביב לאשך וגם חשבו שיש לי בקע. רציתי לדעת מה בעצם אומרות התשובות האלה והאם יש בעיה עדיתית (מבחינת להוליד ילדים וכו...) אני בן 26 נשוי ועדיין אין ילדים (לא ניסיתי להביא עדיין). האשכים בעלי גודל ומרקם תקינים עם זרימת דם תקינה. הסקרוטום אינו מעובה. יתדות האשכים בגדר הנורמה. סביב לאשך הימני הודגם וריקוצלה קל עם תגובה לוולסלבה. משמאל - וריקוצלה ניכר עם תגובה לוולסלבה. לא הודגמו בקעים במפשעות.
זה אומר שהייתי בודק את הסרע שלי על ידי בדיקה שנקראת ספרמטוגרם