לא מגיע לאורגזמה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בחור בן 18 וכשאני שוכב עם בחורה אני לא מגיע לאורגזמה לא משנה אחרי כמה זמן...אבל כשאני מאונן אני גומר...ביררתי על זה מעט ואייך שהבנתי אני צריך לעבור טיפול.. השאלות שלי הם כך: 1. כמה עולה טיפול כזה? [כמה דרך בית החולים רמב"ם וכמה דרך רופא פרטי] 2. אם אני עובר טיפול כזה בבית החולים האם המידע הזה יכול להגיע למקום כולשהוא [אני מתכון לדוגמא טיפול פסיכיאטרי הצבא מקבל מידע על זה...] ואם כן האם זה יכול לפגוע בי בצורה כולשהי. 3. אם אני רוצה לקבוע תור אצלכם כיצד אני עושה זאת? תודה מראש תום.
קודם כל - נראה לי שאתה לא ממש צריך לעבור טיפול בטח שלא פסיכיאטרי ברמבם לא ממש צריך לעות לך - פשוט תבקש התחייבות ותבוא אלינו באחד מימי ראשון בבוקר ונשמח לראות אותך